Stage-in-Ghana.reismee.nl

Bye, Bye, Bucket! (Jordan)

Voor sommigen van jullie zal het als een verassing komen!
Voor sommigen natuurlijk niet, die waar ik iets vaker contact mee heb gehad weten het dan ook al ik verblijf niet meer bij mijn orginele gastgezin!

Het was een super gastgezin, echt waar, dat meen ik echt. Ze waren lief, deden vanalles voor je, je kreeg gevarrieerd te eten ( vergeleken met Vera en Julie dan..)
Maar elke keer als ik contact probeerde te zoeken eindigde het er bij een van de zonen altijd mee dat hij iets van me wou; Een camera, hem meenemen naar het zwembad (wat ik al gedaan had), zichzelf uitnodigen om mee te gaan naar bruiloften, bij Vera op bezoek ( want met haar wil hij trouwen), mee reizen naar Accra etc. Hij is hierover aangesproken door het Meet Africa kantoor, maar hij ging vrolijk door met indirecte vragen; Kijk mijn telefoon is kapot, ik MOET een nieuwe hebben (en hem bijna tegen je neus aan houden) toen de moeder heel serieus ging vragen of ik de kleinste kinderen mee naar Nederland kon nemen, was voor mij de maat vol en heb ik gevraagd voor een ander gastgezin!

Ik heb ook helemaal geen zin om me hier ongemakkelijk te gaan voelen!

Met als gevolg dat ik nu in een ander dorpje zit, vlak bij Vera en Julie, bij de broer van onze contactpersoon, in een modern gezin!

Ik had niet om een modern gezin gevraagd, maar ik mocht niet bij Vera verblijven (tenzij we even trouwden ) maar het afslaan deed ik ook niet!

Ik heb een normale kamer met een bed, een tafeltje, een stoel, stroom, een raam, een ventilator, heel veel spijkers aan de muur om dingen op te hangen en geeen muizen !

Ik heb een douche met stromend water, zowel binnen als buiten en hou jullie vast!!!!

EEN WC (L)

Heerlijk haha, Ik kwam er aan, er lag een tandenborstel voor me klaar en een Nederlands blad, echt heel leuk!

Er verblijven meerdere mensen op deze moderne compound en ook een meisje uit South Collarado! Maar zij is niet vanuit Meet Africa hier.

Het is een stukje verder naar Vera en nog verder naar Julie, maar door langzaam aan af te wisselen is dat niet zo een probleem.

Morgen ga ik op de vrouwen afdeling beginnen dus ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen!

Jordan

Reacties

Reacties

John Reijnders

Okeé .........., succes en veel plezier op je nieuw logeeradres!

Groeten..!

José

Hé Jordan, Jonne vertelde al over je 'problemen' bij het eerste gezin. Hopelijk bevalt het je hier helemaal en veel plezier op de vrouwenafdeling...... groetjes josé

thur roos

succes, en op een vrouwen afdeling kan je wel eens meemaken wat bevallen is.

Thur

Jonne

hey jor, goed dat je de stap hebt weten te zetten om voor een ander gezin te vragen. hoop dat je al deze luxe weer aan kunt! heb je de emmer niet voor de zekerheid meegenomen?:P xx

Kevin

heel veel plezier bij je nieuwe gastgezin! gelukkig heb je weer wat meer luxe nu :D xx

Rachel

Heej Jordan. Jammer dat het zo is gelopen bij dat ene gezin, ik kan me voorstellen dat je je daar niet meer op je gemak voelde. Fijn dat je nu wat meer luxe hebt! Heel veel plezier en succes op de vrouwenafdeling! xx

Irm en Ger crins

He te gek dat je bij 'n ander gezin woont! enne meer luxe, past toch beter bij je :D
liefs xxx

Petra

Heej Jordan,

Klinkt allemaal erg gezellig (not) bij je eerste gezin. Gelukkig ben je erop vooruit gegaan en heb je in elk geval weer stromend water! Als ik die foto's bekijk is het echt afzien daar. Ik krijg stees meer bewondering voor jullie....
Ik zie je trouwens al terug naar de hobby komen met een paar extra nieuwe leden, hihihi....

Dikke X, Peetje

Rinie en Jack

Wel jammer toch dat het zo is gelopen, maar goed van jou dat je hebt aangegeven je ongemakkelijk te voelen in het gastgezin, lijkt me geen gemakkelijke stap. Nu weer een bijkomend voordeel dat je meer luxe (lees normale dingen) hebt. Veel plezier in het nieuwe gastgezin en succes op de vrouwenafdeling. Kus van ons

Kim Segers

Heey Jordan,
Jammer dat het zo gelopen is. Maar fijn dat je nou een luxer gastgezin hebt gekregen. ;)
Heel veel plezier en succes op de vrouwenafdeling.
Groetjes kuskus .. Kim

Marjo

He Jordan,jammer dat het in je vorige gastgezin niet zo verliep dan je gehoopt had,wens je veel succes in dit gezin,en geniet van de luxe en van de paar weken die je nog daar bent.Succes op de vrouwenafdeling.

schoon pappie en schoon mammie

nou jordan jammer dat t zo gelopen is , zou zeggen geniet van alle luxe dingen . maar gebruik toch niet te veel stroom anders sprigt de zekering . hou je taai gr ton en mita

Rinie

hey Jordan,
ik heb net de foto gezien die je naar Zephyr hebt gestuurd namelijk de baby die je (mee) hebt gehaald. Ziet er geweldig uit trots ook, en wat een snoezig babytje! Wat een ervaring! Je ligt al mijlenver voor op je mede-leerlingen qua ervaring als je teruggaat naar Gilde Opleidingen. Ongelooflijk wat je meemaakt. Succes verder en dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!